Isnin, 26 Disember 2011

di rogol indon


tanpa aku sedari ada seseorang sedang mengikuti aku dari belakang . "ishh , sape pula yang ikut aku ny , adoyy , dala tak ada sesiapa kat cny" aku terus melangkah dengan laju untuk cepat-cepat ke sampai ke rumah . "ahh ! ta bole jadi ny" . aku pun terus beranikan diri memandang belakang , "wei !! kau nak apa ?" ehh , hensem gak mamat ny , ehehe . "tak ada apa dong, saja mau kenalan" . alahay , indon upenya ! cisss ,

"kau jangan ikot aku kalau tak aku menjerit" marah giler aku masa tuh kat indon tuh sebab tak nak dengar cakap aku . "alaa , mau kenalan sahaja dong , jangan laa jerit , nanti ketahuan" . takut juga indon ny , ahaha .

"kamu mau kemana ? mari saya bawakan , saya punya motor" . ish , indon ny lebey-lebey pula dah . "tak apalah , aku tak mahu" , indon tuh tetap mengesa aku , jadi aku pun apalagi naik lah dengan indon tuh , aku pun takut juga jalan sesorang ny . "kamu duduk sorang ya ? pegangnya biar kuat , bukan apa . . supaya kamu yang catik ini tidak jatuh" aku dengan selamba cakap "ya , oke" 

indon tuh terus membonceng aku ke rumah aku yang dah tak jauh pun kalau jalan kaki . sampai aje aku pun terus lah turun . "kamu tak mahu ajak aku masuk ?" . ish merepek apa indon ny ! . " dah malam ny , nanti aje lah" . aku terus jalan ke pagar dan nak buka pintu , aku pula ingat indon tuh dah pergi "sayang , jum kita ke bilik" aku terus nak menjerit tapi indon tuh dah tutup mulut aku dan letak pisau kat perut aku . dalam hati aku dah takut campur marah . kalau aku tahu , aku dah jerit dari tadi .

indon tuh terus kunci pintu rumah aku dan tolak aku masuk ke bilik , " wei , jangan lah buat aku cam ny" masa tuh aku dah menangis , tapi orang kata nagis air mata darah pun dah ta guna .
indon tuh terus pelok aku n cium aku dengan rakus , “wahh , pipi kamu enak , tapi lagi enak tetek kamo dong ! , ahaha” . dalam hati aku pula kutuk , “nasib kau hensem” dalam diam aku dah mula suka dengan cara dia yang membelai pipi dan mulut aku ini . dia terus membuka baju dan bra aku dan dia lucutkan kain n seluar dalam aku . aku terus tutup bahagian badan aku yang terdedah . “jangan buat aku macam ny , jangan” takut juga aku sekarang ny , maklum lah aku masih ada dara .

indon tuh terus meramas tetek aku tanpa henti dan nyotnyot tetek aku sampai na tertimbul putting tetek aku , besar jadinya sebab indon ny isap kuat-kuat ! , ahhhhh ! sakit jangan , tolong lepaskan aku ,

rayuan aku langsung tak diperdulikan indon tuh . sekrang dia nak terjah cipap aku tanpa bulu ny , dia kangkangkan aku atas katil . jangan , tolong jangan buat aku cam ny , lepaskan aku . sekali lagi dia biarkan rayuan aku . “kangkang cikit” aku tetap kepit kaki aku , indon tuh tetap renggangkan kaki aku , dia jilat cipap aku . “ahhhhh , jangan , jangan kat situ !” aku jadi lemah , jilatan dia buat aku tak pijak bumi , air aku dah keluar macam air paip . . “wahh , nakal air kamu ini keluar dengan laju macam air paip” lepas tuh indon tuh ketawa , ahahahahah !

dia buka seluar dia , masa tuh aku da tak dapat nak halang dia lagi sebab aku pun rasa nak sangat tengok konek dia . lepas dia tangal kan tuh , aku terperanjat tengok konek dia besar , panjang , keras dan tegang ! mana perempuan yang tak puas ny aku pun tak tahu lah .

indon tuh terus kangkangkan kaki aku , pas tuh masukkan perlahan-lahan kedalam cipap aku , perit giler  ! “ ahhhhhh ! sakit , tangalkan ! sakit !” . “masih dara ya ?” indon tuh tetap merodok cipap aku tanpa pedulikan tangisan aku dengan kesakitan yang aku halami . aku dapat rasakan semua konek dia dah masuk dalam cipap aku , aku pegang tangan dia dengan kuat , lagi kuat dia jolok cipap aku . aku rasa macam nak terkencing , ahhhh ! aku dah capai klimaks rupanya ,

indon tuh tetap menghayun dengan laju cipap aku , “ahhh , emmm , ahhhh . sedap dong cipap kamu ketat yang amat” . aku Cuma menikmati kesedapan yang ada tuh . “aku mau pancut ny dong ! ahhhh !” dia pancotkan air mani dalam cipap aku , cilanat punya indon . dah lah rogol aku pastuh pancut dalam cipap aku pulak , aku mengandung nanti mampus aku !

lepas beberapa minit indon tuh terus merangkol aku semula n buat stail doggie pula !

(dalam cerita ny ada yang betul , ada yang salah)

1 ulasan:

  1. *Maaf abg naga, sy tumpang iklan*
    Saya ada jual pussy Palsu & penis vibrator
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,

    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 0175897723 (Wechat/whatsapp, hanya pada waktu malam)
    Email Jebonpalsu@gmail.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL (Tempat simpanan stock)
    #HARGA BOLEH DIRUNDING. ADA DISKAUN
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    BalasPadam