Isnin, 26 Disember 2011

kawan suami aku

“hai , awak apa khabar ?” .  eh , sape pula mamat ny ? . “saya kenal awak ke ?” . aku bertanya nak kepastian . “uhuhu , tak pun sebab saya ny kawan suami awak” . baru aku tahu yang ny kawan laky aku tapi laky aku bukan ade kat rumah pun , dah 2 hari dia pergi ke langkawi sebab hal kerja .

“ouh , tapi suami saya tiada di rumah” aku pun beritahu lah mamat tuh , sambil mata aku tegok gaya laky ny , ansem . pakai baju kemeja siap tai , mesti orang kaya kan ? , tertanya juga aku . “lahay , betul ke ? saya ny datang dari singapura , datang melawat dy . sbbkan hari dah lewat malam mula-mula terpikir na tido kat sini tapi kalau kamarul taka de , tak ape lah” .

Lahh , mamat ny na tido uma aku ke ? , “ouh , tape lah hari pun dah malam , awak masuklah . lagi pun dah malam macam ny mesti susah nak cari tempat tido . menginap aje kat sini malam ny .” aku pun teruslah mengajak mamat tuh . dari tadi aku tengok mamat ny galak tengok aku yang hanya pakai t’shirt dan suar pendek sahaja ny , biasalah dah duduk kat kl . aku pun terikut-ikutlah pakai macam ny .

“awak tido kat bilik tetamu kat sebelah kiri , bilik saya sebelah kanan . kalau ada pape beri tahu sahaja kat saya”  kata aku

“ouh , macam tuh . terima kaseh ye beri saya tempat tido . lupa pula kenalkan diri saya , nama saya zack . “ tibe-tibe pula dia nak kenalkan diri dia kat aku . nama memang sesuai dengan orangnya , uhuu .

“ouh , nama saya , sue .” aku pun kenalkan diri aku kat mamat nama zack ny ,

“ye-ye , kamarul ade cerita pasal awak kat saya” banyak ke agaknya mamat ny tahu pasal aku ? , wahh , popular juga aku . ahahaa .

“ouh , yeke ? uhuhu . suami saya tuh memang cam tuh” tersipu-sipu aku menjawab .
“baiklah , awak rehatlah dulu zack , saya buatkan air untuk awak minum . apalah saya ny lupa pula ade tetamu , uhuhu .” aku pun berjalan ke dapur dengan lenggok aku macam anak dara yang masih ranum , aku ny dulu ratu kat kampung aku kalau nak tahu .

Beberapa minit lepas tuh aku dah siap hidangkan air dia kat ruang tamu . tengah nak minum ny tetiba air aku tumpah kat baju aku , dah laa baju ny putih , aku pula tak pakai kotang . Nampak lah putting tetek aku yang tertimbul , sambil aku lap-lap kain kat baju aku . zack pula tengah galak pandang tetek aku ny . biasalah , mana lelaki yang tak tertarik dengan saiz tetek aku yang 38C ny , dah macam orang puteh dah . tetek aku ny dah biasa dijaga jadi tegang macam tak pernah sentuh . kalau lelaki tengok pasti teringin nak isap pnye lah .

Aku pun mintak lah diri masuk ke bilik untuk salin baju . aku dah tergesa-gesa masuk dalam bilik aku , aku tak perasan yang ada orang tengah intai dari pintu aku yang aku pun lupa nak tutup masa masuk tadi . masa aku tengah buka baju , tibe-tibe ada tangan terus meramas tetek aku . aku pun terperanjatlah

“zack , jangan lah macam ny , kalau kamarul tahu nanti habis saya , saya ny isteri kawan awak” bagaikan kena rasuk dek hantu , zack terus meramas n menghisap tetek aku tanpa henti . aku pula dah tengelam dalam dekapan zack . aku pun dah lama tak dapat rasa kepuasan macam ny sebab suami aku selalu sibuk dengan kerja .

"zack , ahhhh ! " sambil zack membaringkan aku ke atas katil , zack terus menjilat cipap aku dengan rakus "ahhhhhemmm , zack ! sedapnya" zack terus mengangkat kaki aku dan menjilat dengan lebih rakus , masa tuh aku terasa klimaks da , aku pun pancutkan air aku kat muka zack , ahhhhh ! sedapnya zack !

"sue , bole kita teruskan ?" zack tanya aku , aku hanya mengiakan aje sbb da ta larat dan aku pun da terasa bernafsu giler bagai kerasukan . zack terus membuka seluarnya , perrh ! konek zack besar gile , konek suami aku pun ta besar macam ny , bole koyak cipap aku kot malam ny , ahahaha .

zack terus baring kat atas badan aku sambil terus-terus menghisap tetek aku yang tak muat na masukkan dalam mulut dia sebab besar , sambil tuh dia terus mencuba untuk menolak konek dia kat dalam cipap aku 

"ahhhhh ! sedapnya zack , ahhh ."
konek dia masok cukup besar dalm cipap aku . bagai nak gile juga aku masa ny , zack pula macam na giler dy jolok cipap aku , mengoyang dengan laju sambil ta putus-putus kata "ketatnya cipap sayang ! ahhhh"

kelajunya makin memuncak sampailah aku dapat rasakan konek dia begitu besar dalam cipap aku , "ahhhhhh ! saya pancot ye sue "
aku hanya mengangukkan , perrthhhh ! zack pancot dalam cipap aku . airnya panas ! 

pada malam tuh aku main dengan zack sampai ke pagi !

beberapa bulan kemudian aku hamil , aku pun tak tahu dah ny anak suami aku ke zack . yang pasti kalau suami aku pergi kerja luar aku akan menikmati malam aku bersama zack . anak ny pun zack sayang !

4 ulasan:

  1. *Maaf abg naga, sy tumpang iklan*
    Saya ada jual pussy Palsu & penis vibrator
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,

    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 0175897723 (Wechat/whatsapp, hanya pada waktu malam)
    Email Jebonpalsu@gmail.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL (Tempat simpanan stock)
    #HARGA BOLEH DIRUNDING. ADA DISKAUN
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Jom kenal ni no sye ye 0108901318

    BalasPadam
  3. jom knl2 niwechat aq arularjuna

    BalasPadam